§1. Początek

1. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
2. Gracz rejestrując się oraz grając na serwerze akceptuje regulamin.
3. Wszyscy gracze mają obowiązek przestrzegać regulamin.
4. Gracz jest użytkownikiem upoważnionym do korzystania z konta, a nie jego właścicielem.
5. Konta jak i wszystkie przedmioty mają charakter wirtualny i należą do właściciela serwisu.
6. Każda próba zaszkodzenia w poprawnym działaniu serwerów, zostanie zgłoszona odpowiednim służbom.

§2. Serwery Gry ARK: Survival Evolved

1. Użytkownik jest zobowiązany do tego, aby wyrażać się w sposób kulturalny oraz szanować innych. Stosowanie wulgaryzmów (także tych w memach oraz żartach) zostanie ukarane.
Kultura wymagana jest także w nickach. Pajacowanie oraz inne formy trollingu w nickach (specjalnie aby łamać regulamin czy też utrudniać pracę m. in. moderacji są zakazane).
Jeśli dana osoba zostanie poproszona o zmianę powinna jak najszybciej się zastosować. W przeciwnym razie zostaną wyciągnięte konsekwencje wobec danej osoby.
2. Zakazane jest oczernianie, dręczenie, poniżanie oraz wyśmiewanie innych użytkowników serwera.
Jeżeli osoba poczuje się urażona bądź skompromitowana ma prawo zgłosić się do Administracji z załączonymi dowodami (tzn. screenshot etc.). Prowokacja do kłótni również jest niedopuszczalna.
3. Reklamowanie się, reflinki czy też inna forma autopromocji bez zgody Administracji będą karane time outem a w ostateczności banem. Wymiar kary będzie zależał od sposobu reklamowania. Dotyczy to także wzmianek o wysyłaniu linków na PW.
4. Nie nadużywamy wulgarnego słownictwa. Jeżeli ktoś nam zwróci uwagę oznacza to że wulgaryzmy zostały nadużyte.
5. Nie zezwala się publikowania treści wulgarnych / rasistowskich / homofobicznych / seksistowskich / obrażające uczucia religijne / oraz 18+, tj. zdjęć, memów, filmików, gifów, linków do stron z nieodpowiednimi treściami etc.
6. Pytania do Administracji związane z serwerem prosimy kierować na kanale #support na naszym serwerze Discord.
7. Nie wrzucamy linków w których zawartość wygląda na potencjalny scam.
8. Podszywanie się jest surowo karane i grozi za to odpowiedzialność karna, w związku z tym wszelkie osoby złapane na podszywaniu się pod kogoś lub "boty" będą nagradzane banem.
9. Działanie członków serwera odebrane przez administrację serwera jako szkodliwe dla użytkowników lub samego serwera mogą skutkować ostrzeżeniem lub banem.
10. Zakaz promowania i udostępniania treści pirackich. Również zakazujemy pokazywania oraz używania glitchy, cheat’ów oraz eksploitów.
11. Zakazane jest spamowanie, flood'owania na kanałach oraz nadmierne używanie CAPSLOCKA oraz staramy się unikać błędów w pisowni! Jeżeli osoby są z tego samego tribe, sojuszu itd. i piszą między sobą, muszą używać czatu przystosowanego do tego!
12. Dodawanie innych graczy do tribe / dołączenie do tribe / wyjście z tribe robimy na własną odpowiedzialność!
13. Zakaz budowania na spawnie wielkich odgrodzonych terenów.
14. Zakazuje się blokowania / zabudowywania / pozostawiania dino i budowania przy obeliskach i terminalach / artefaktach / notatkach etc. Administracja w takim wypadku ma prawo zniszczyć strukturę / zabić dinozaura!
15. Na serwerze piszemy w języku Polskim lub Angielskim (Jeżeli nie umiemy angielskiego w stopniu podstawowym, nie używamy go)!
16. Griefing (zabudowywanie innych graczy lub dino oswojonych innych graczy | umieszczanie fundamentów itd. przy bazach innych graczy po to żeby zablokować im budowanie | lurowanie dino na innego gracza, na czyjąś bazę, na czyjeś dino lub oswajanego dino [uśpionego] | nie zbieranie wszystkich materiałów z tam bobrów) etc. Będzie surowo karane!
17. Na serwerach jest zakazany nick "Człowiek" i “Human”. Takie osoby będą miały zmieniany nick na losowy (jeżeli nie odpowiedzą administracji) lub będą karane!
18. Decyzja moderacji nie podlega dyskusjom. Jeśli ktokolwiek nie będzie się zgadzał z ich decyzją proszę takie sprawy załatwiać zakładając nowy ticket na kanale #support.
19. Mieszanie się w sprawy moderacji czy też wypytywanie się np. "Czemu ktoś dostał mute?" jest karane upomnieniem, jeśli to nie pomoże to tymczasowym mutem, a w ostateczności banem.
20. Gdy gracz zbuduje trapa na dino, musi on być uniwersalny (nie zakładając hasła na bramy/drzwi etc.) żeby inni gracze mogli z niego korzystać w innym przypadku musi go zniszczyć/podnieść po oswajaniu! Jeżeli taki gracz nie zniszczy trapa, zostanie on zniszczony przez administracje a materiały nie zostaną oddane! Gdy dana osoba za każdym razem będzie olewać sprawę, zostaną wyciągnięte konsekwencje!
21. Budowanie się w niebezpiecznych miejscach na własną odpowiedzialność!
22. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu!
23. Administracja ma prawo do zmiany ofert vip/svip/donator w każdy pierwszy dzień miesiąca!
24. Użytkownik akceptując regulamin potwierdza, że przeczytał, rozumie i zgadza się podlegać warunkom powyższego regulaminu, nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!

§3. Serwer Discord

1. Użytkownik jest zobowiązany do tego, aby wyrażać się w sposób kulturalny oraz szanować innych. Stosowanie wulgaryzmów (także tych w memach oraz żartach) zostanie ukarane.
Kultura wymagana jest także w nickach, avatarach oraz statusach. Pajacowanie oraz inne formy trollingu w nickach(specjalnie aby łamać regulamin czy też utrudniać pracę m. in. moderacji są zakazane).
Jeśli dana osoba zostanie poproszona o zmianę powinna jak najszybciej się zastosować. W przeciwnym razie zostaną wyciągnięte konsekwencje wobec danej osoby.
2. Zakazane jest oczernianie, dręczenie, poniżanie oraz wyśmiewanie innych użytkowników serwera. Jeżeli osoba poczuje się urażona bądź skompromitowana ma prawo zgłosić się do Administracji z załączonymi dowodami (tzn. screenshot etc.). Prowokacja do kłótni również jest niedopuszczalna. 3. Nie nadużywamy wulgarnego słownictwa. Jeżeli ktoś nam zwróci uwagę oznacza to że wulgaryzmy zostały nadużyte.
4. Nie zezwala się publikowania treści wulgarnych / rasistowskich / homofobicznych / seksistowskich / obrażające uczucia religijne / oraz 18+, tj. zdjęć, memów, filmików, gifów, linków do stron z nieodpowiednimi treściami etc.
- memy/obrazki wrzucane muszą być zgodne z regulaminem. W przeciwnym razie zostaną usunięte przez osoby upoważnione.
5. Pytania do Administracji związane z serwerem prosimy kierować w dziale #pomoc .
6. Nie wrzucamy linków w których zawartość wygląda na potencjalny scam.
7. Zakaz tworzenia multikont!
8. Używamy kanałów zgodnie z ich przeznaczeniem.
9. Reklamowanie się, reflinki czy też inna forma autopromocji bez zgody Administracji będą karane time outem a w ostateczności banem.
Wymiar kary będzie zależał od sposobu reklamowania. Dotyczy to także wzmianek o wysyłaniu linków na PW.
10. Podszywanie się jest surowo karane i grozi za to odpowiedzialność karna, w związku z tym wszelkie osoby złapane na podszywaniu się pod kogoś lub "boty" będą nagradzane banem.
11. Działanie członków serwera odebrane przez administrację serwera jako szkodliwe dla użytkowników lub samego serwera mogą skutkować ostrzeżeniem lub banem.
12. Admin/Moderator etc. ma prawo do usuwania treści które uzna za offtopic lub obraźliwe bez ostrzeżenia.
13. Zakaz promowania i udostępniania treści pirackich. Również zakazujemy tutaj wysyłania, pokazywania i używania glitchy, cheat’ów oraz eksploitów.
14. Tagowanie użytkowników jest dozwolone z zachowaniem umiaru (Nie ma sensu pingować kogoś kilkanaście razy w ciągu kilku minut).
15. Zakazane jest spamowanie, flood'owania na kanałach oraz nadmierne używanie CAPSLOCKA oraz staramy się unikać błędów w pisowni!
16. Decyzja moderacji nie podlega dyskusjom. Jeśli ktokolwiek nie będzie się zgadzał z Ich decyzją proszę takie sprawy załatwiać na PW.
17. Mieszanie się w sprawy moderacji czy też wypytywanie się m. in. o to "Czemu ktoś dostał mute?" jest zabronione.
18. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu!
19. Administracja ma prawo do zmiany ofert vip/svip/donator w każdy pierwszy dzień miesiąca!
20. Użytkownik akceptując regulamin potwierdza, że przeczytał, rozumie i zgadza się podlegać warunkom powyższego regulaminu, nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!

§4. Sklep

1. Płatności w sklepie są dokonywane za pośrednictwem przelewy24.pl.
2. Zakupione przedmioty nie są zwrotne, tj. nie można odzyskać pieniędzy po transakcji.
3. Reklamacje są uwzględniane jedynie w przypadku nie otrzymania zakupionych przedmiotów, oraz moga być kierowane na nasz adres mailowy: [email protected]
4. Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni kalendarzowych.
5. Reklamacje dotyczące transakcji należy zgłaszać na przelewy24.pl.
6. Rangi zakupione w sklepie są nadawane na określoną ilość czasu, podczas zakupu danego pakietu.

§5. RODO

1. Dane o użytkownikach zbierane są w momencie rejestracji na serwerze lub dokonaniu zakupu przedmiotu w sklepie WWW.
2. Zbierane informacje o użytkowniku: adres IP, adres e-mail.
3. Informacje te w żaden sposób nie są rozpowszechnane czy sprzedawane lub wykorzystywane do newslettera.
4. Administratorem danych osobowych jest Patryk Najsarek, NIP: 9542820075 REGON: 387447416
5. Instnieje możliwość sprawdzenia/usunięcia danych zapisanych na twój temat po kontakcie.

Właścicielem Zaginiony-Swiat.pl jest:

Patryk Najsarek
NIP: 9542820075
REGON: 387447416
Kontakt e-mail [email protected]